אגדת פסח מתחילה עם מאסטר במטבח!

עפר גדנקן No Comments on אגדת פסח מתחילה עם מאסטר במטבח!

השנה מאבזרים את המטבח במאסטר שיאפה ויבשל לכם את החג הכשר והטעים ביותר.

9:16
30.04.24
בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on ח"כ צבי סוכות מאיים: נפרק את הממשלה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חכם מה הוא אומר? כך אני מתארגן באופן הטוב ביותר לחג הפסח: גם קונה תנור או כיריים וגם מקבל מעבד מזון מקצועי של Sauter, ובנוסף: מבצע על תנורי סאוטר: הרחבת אחריות 4+1, בתוספת 199 ₪ בלבד על תנורים בנויים, ו- 299 ₪ על תנורים משולבים (למעט ברוחב 90, ובכפוף לתקנון)

לקראת חג הפסח, קונים תנור או כיריים מבית Sauter ומקבלים מעבד מזון מקצועי מתנה! הכולל מגוון אביזרים כגון קערה בנפח 2 ליטר, כוס בלנדר בנפח 1.8 ליטר, אביזר לישת בצק, סכין לקיצוץ בשר וירקות. מוצרי הצריכה למטבח שמוחלפים בעיקר לקראת חג הפסח הם תנור האפייה והכיריים – מאחר והמדקדקים ביותר אינם מסתפקים בניקיונם ומחליפים אותם. עכשיו תוכלו להשיג אותם במחירים מיוחדים.

תנור אפייה הוא מכשיר בסיסי במטבח, לא רק אצל נשים וגברים שאוהבים לשהות בו במשך שעות ולהוציא תחת ידיהם ארוחות גורמה, אלא אצל כל עקרת בית שמבשלת ואופה בתדירות נמוכה יותר. בערב חג הפסח פועל התנור במשך שעות – במרבית המטבחים שלנו, עד ליצירת התפריט המושלם לליל הסדר ולימים הבאים, חול המועד שהשנה ילוו אותנו לכל אורך השבוע. לאור חשיבותו העליונה, יש לוודא שאנחנו מחזיקים תנור שנותן עבודה איכותית ובעל אמינות מוכחת.

בנוסף לתנור, מהוות גם הכיריים מכשיר שבלעדיו לא מתחילים לתכנן מטבח, ובצדק. הן באות לידי שימוש החל מחביתה פשוטה ביותר ועד בישול ארוחות החג כולן. לסאוטר יש מגוון דגמים של כיריים אינדוקציה וכיריים גז, כדי שתוכלו לבחור את המערכת האידיאלית ביותר עבורכם.



0 תגובות